Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голидьбіна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Голидьбіна А. 
Завжди актуальна тема [Електронний ресурс] / А. Голидьбіна // Бібліотечна планета. - 2006. - № 1. - С. 38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bp_2006_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 83.288 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Голидьбіна А. В.  
Особливості сучасного ринку іт-послуг та специфіка просування на ньому [Електронний ресурс] / А. В. Голидьбіна, Н. В. Язвінська // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_47
Сьогодні ми не уявляємо свого життя без інформаційних технологій, майже кожна компанія у своїй діяльності застосовує продукти ІТ-компаній чи користується їх послугами. Досліджено особливості сучасного ринку ІТ-послуг та визначенню відповідної умовам ринку специфіки просування ІТ-послуг. Враховуючи неймовірний розвиток ринку, його фрагментацію та технологічну динамічність важливо визначити особливості які впливають на ефективність маркетингy ІТ-послуг в цілому і маркетингових комунікацій зокрема. Розглянуто специфіку виробництва та реалізації ІТ-послуги, а також досліджено маркетинговий інструментарій комунікацій для успішного просування ІТ-послуги на ринку та зростання ІТ-компанії в подальших періодах. Оскільки ІТ-компанії не завжди застосовують потенціал сучасних засобів просування на ринку, тому в показано як використання відповідних комунікативних заходів та інструментів дозволяє вести покупця воронкою продажів та забезпечувати його лояльність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Голидьбіна А. 
Про етичні проблеми бібліотечного життя [Електронний ресурс] / А. Голидьбіна, Ж. Доля // Бібліотечний вісник. - 1997. - № 2. - С. 19-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1997_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.039 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського